سفارش تبلیغ
صبا ویژن
daneshjoohelp
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 549
بازدید دیروز : 324
کل بازدید : 678462
کل یادداشتها ها : 8717

نوشته شده در تاریخ 96/2/28 ساعت 6:36 ع توسط jj


نهج البلاغهنهج البلاغه آنلایننهج البلاغه فارسینهج البلاغه دشتینهج البلاغه فارسینهج البلاغه صوتینهج البلاغه اندرویدنهج البلاغه خطبه 80نهج البلاغه انگلیسینهج البلاغه خطبه 192نهج البلاغه آنلاین دشتینهج البلاغه آنلاین ترجمه دشتینهج البلاغه آنلاین جستجونهج البلاغه آنلاین با قابلیت جستجونهج البلاغه آنلاین صوتینهج البلاغه آنلاین انگلیسینهج البلاغه آنلاین
دسته بندی دین و مذهب
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 27 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
نهج البلاغه

فروشنده فایل

کد کاربری 1079
کاربر

تربیت علی (ع)

مقام نهج البلاغه

 






نوشته شده در تاریخ 96/2/18 ساعت 12:4 ص توسط jj


مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ سازمانی

به صفحه دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ سازمانی خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

توضیحات بیشتر دانلود






نوشته شده در تاریخ 96/2/2 ساعت 5:58 ع توسط jj


تطهیر با آب قلیلتطهیر زمین با آب قلیلتطهیر فرش با اب قلیلروش تطهیر با آب قلیلتطهیر موکت با آب قلیلتطهیر فرش نجس با آب قلیلتطهیر زمین نجس با آب قلیلتطهیر خون با آب قلیلتطهیر سرامیک با اب قل
دسته بندی دین و مذهب
بازدید ها 5
فرمت فایل doc
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
تطهیر با آب

فروشنده فایل

کد کاربری 1079
کاربر

تطهیر با آب شرب

احکام طهارت

آب مطلق و مضاف

15 آب یا مطلق است‏یا مضاف: آب مضاف آبى است که آن را از چیزى بگیرند،مثل آب هندوانه و گلاب، یا با چیزى مخلوط باشد، مثل آبى که به قدرى با گل و مانند آن مخلوط شود که دیگر به آن آب نگویند. و غیر اینها آب مطلق است و آن بر پنج قسم است: اول: آب کر. دوم: آب قلیل. سوم: آب جارى. چهارم: آب باران.پنجم: آب چاه.

1- آب کر

16 آب کر مقدار آبى است که اگر در ظرفى که درازا و پهنا و گودى آن هر یک سه وجب و نیم است بریزند آن ظرف را پر کند، و وزن آن از من تبریز مثقال کمتر است، و به حسب کیلوى متعارف بنابر اقرب 419/377 کیلوگرم مى‏شود.

17 اگر عین نجس مانند بول و خون به آب کر برسد، چنانچه به واسطه آن بویا رنگ و یا مزه آب تغییر کند آب نجس مى‏شود، و اگر تغییر نکند، نجس نمى‏شود.

18 اگر بوى آب کر به واسطه غیر نجاست تغییر کند، نجس نمى‏شود.

19 اگر عین نجس مانند خون به آبى که بیشتر از کر است برسد و بو یا رنگ یا مزه قسمتى از آن را تغییر دهد، چنانچه مقدارى که تغییر نکرده کمتر از کر باشد،تمام آب نجس مى‏شود. و اگر به اندازه کر یا بیشتر باشد، فقط مقدارى که بو یا مزه یا رنگ آن تغییر کرده نجس است.

20 آب فواره اگر متصل به کر باشد آب نجس را پاک مى‏کند در صورتى که مخلوط با آن شود. ولى اگر قطره قطره روى آن آب نجس بریزد آن را پاک نمى‏کند،مگر آنکه چیزى روى فواره بگیرند تا آب آن قبل از قطره قطره شدن، به آب نجس متصل شود و با آن مخلوط گردد.

21 اگر چیز نجس را زیر شیرى که متصل به کر است بشویند آبى که از آن چیز مى‏ریزد اگر متصل به کر باشد و بو یا رنگ یا مزه نجاست نگرفته باشد پاک است

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ